Πολιτική Επιστροφών

Το watchbox.gr φροντίζει για τον ποιοτικό έλεγχο και τη σωστή αποστολή ενός προϊόντος. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε απόλυτα για τη μη ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος. Για την αποφυγή δικής σας και δικής μας ταλαιπωρίας και ζημίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, την κατάσταση, την ορθότητα και την ποσότητα των πωλούμενων προϊόντων, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ή παραλείψεις (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, τυχόν ποσοτικό έλλειμμα ή πλεόνασμα ή διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχει παραγγελθεί κλπ). 

Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εάν:

Αλλάξετε γνώμη

Στην περίπτωση που αλλάξετε γνώμη έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας (δικαίωμα υπαναχώρησης). Το ισχύον δίκαιο ορίζει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Το προϊόν είναι ελαττωματικό

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει καταστεί ελαττωματικό μέχρι και την παράδοση του σε εσάς, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες της βλάβης και να συνεννοηθούμε για την επιστροφή του προϊόντος

Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση που λάβετε οποιοδήποτε δέμα από εμάς που έχει εμφανή χτυπήματα από την μεταφορά του και/ή περιέχει κατεστραμμένο ή χτυπημένο προϊόν τότε χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα στις επόμενες 24 ώρες από την παραλαβή του.

Αν χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά και μέχρι και την παράδοσή του σε εσάς, τότε θεωρείτε αποδεκτή τη ζημιά και αναλαμβάνετε εσείς οποιοδήποτε κόστος επισκευής

Έχετε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε

Αν το προϊόν που παραλάβατε διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε ή από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας έτσι ώστε να μας αναφέρετε το προϊόν που θα έπρεπε να έχετε παραλάβει και τα στοιχεία εκείνου που πραγματικά παραλάβατε

Μέχρι πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο καταναλωτής σύμφωνα με το ισχύον δίκαιο έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων.

Ποιες συνθήκες χρειάζεται να πληρούνται για να δικαιούμαι επιστροφή;

Για να μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος χρειάζεται αυστηρώς:

  • Το προϊόν να είναι άθικτο, να μην έχει δηλαδή φορεθεί / χρησιμοποιηθεί και να μην έχει λερωθεί / χτυπηθεί.
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν οι ειδικές σημάνσεις του πχ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες κλπ.
  • Να μην έχει γίνει τροποποίηση του προϊόντος (πχ. άνοιγμα blister ή φακέλου, αφαίρεση τμήματος του μπρασελέ από τα ρολόγια ή κάποια άλλου είδους τροποποίηση σε κόσμημα, αντικείμενο κλπ.)
  • Η συσκευασία του να μην έχει καταστραφεί ή λερωθεί.
  • Να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
  • Να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία απεστάλη (εγγύηση, οδηγίες χρήσης κλπ)
  • Να συμπληρώσετε και να υποβάλετε τη φόρμα δήλωσης επιστροφής.

Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις ή λάβουμε επιστροφές εκτός των όρων πολιτικής μας, οι επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές.

Επίσης, στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν .

Τι ισχύει για τα ελαττωματικά προϊόντα;

Σε αυτή την περίπτωση δικαιούστε:

  • την αντικατάσταση του (εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες). H αντικατάσταση πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από εμάς, είτε από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή.
  • την επισκευή του προϊόντος από εμάς χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση από πλευράς σας
  • εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση του με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή πιστωτικό ή υπαναχώρηση από την αγορά.

Σημείωση: Το κατάστημά μας δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους ή λόγω εσφαλμένης χρήσης και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος επισκευής και οποιωνδήποτε μεταφορικών αναλαμβάνει ο πελάτης.

Τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζω για τις επιστροφές;

Η ευθύνη και το κόστος για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε για τη σωστή συσκευασία τους και ότι δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους. Το κοσμηματοπωλείο μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί από τον πελάτη κατεστραμμένο ή ελλιπές, το κοσμηματοπωλείο μας έχει το δικαίωμα να:

  • Ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης ορίζεται βάση της κατάστασης των προϊόντων
  • Να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του πελάτη με τη δική του

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Εφόσον η παραγγελία σας έχει αποσταλεί κι έχετε παραλάβει τα προϊόντα σας, θα χρειαστεί να υποβάλλετε μέσω email ή φαξ ένα Αίτημα Επιστροφής  για να επιστρέψετε τα προϊόντα σας. Για την υποβολή του αιτήματος θα χρειαστείτε τον κωδικό της Παραγγελίας καθώς και να μας ενημερώσετε για την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που επιθυμείτε να γίνει με την επιστροφή του προϊόντος (πχ. Επισκευή, Αντικατάσταση, Πίστωση ποσού κλπ). Θα πρέπει να αναγράψετε επαρκώς τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα;

Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από:

  • Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας
  • Τα προϊόντα που έχουν υποστεί μετατροπή (πχ. αλλαγή μεγέθους)
  • Τα εποχιακά είδη (γούρια).
  • Τα προϊόντα που είναι σε προσφορά καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας
  • Τα λουράκια για ρολόγια τα οποία δε μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής. Η μόνη περίπτωση κατά την οποία ένα λουράκι ρολογιού μπορεί να επιστραφεί στο κατάστημά μας είναι εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό. Δείτε παραπάνω τι ισχύει για τα ελαττωματικά προϊόντα.
  • Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με άλλα εκπτωτικά είδη και εντός της περιόδου προσφοράς. Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων και εφόσον δεν είναι ελαττωματικό, η αποτίμησή του γίνεται στην τρέχουσα, δηλαδή, στη μειωμένη τιμή.

Σημαντικό! Επιστροφές δεν γίνονται σε καμία περίπτωση αποδεκτές, όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα κατασκευάστηκαν κατά παραγγελία και κατά προτίμηση και επιλογή του πελάτη (π.χ. προϊόν παραγωγής με ειδικές προδιαγραφές, διαστάσεις, χρώμα, μέγεθος (πχ. δαχτυλίδια), εκτυπώσεις, χαράξεις κλπ) και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα.

Πότε και Ποιος χρεώνεται το κόστος της επιστροφής;

Το κόστος αποστολής βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Πότε και Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο.

Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα:

Σας επιστρέφουμε το ποσό αξίας του προϊόντος (συμπεριλαμβάνονται και τα εκπτωτικά).

Το ποσό που θα σας επιστρέψουμε αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που είχατε αγοράσει. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής όταν υπάρχει αντίστοιχη χρέωση ή τα έξοδα αντικαταβολής όταν έχει επιλεγεί αυτός ως τρόπος πληρωμής.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων ακολουθεί τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας. Συγκεκριμένα:

  • Με ακύρωση της χρέωσης και επιστροφή του ποσού στην πιστωτική κάρτα.
  • Με επιστροφή του ποσού στη χρεωστική σας κάρτα.
  • Με μεταφορά του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφόσον είχατε επιλέξει την αντικαταβολή ή την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η επιστροφή γίνεται μόνο σε λογαριασμό των συνεργαζόμενων με εμάς τραπεζών.

Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων ή έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.